Internet Download Manager (IDM) 6.12 Beta Build 2 (6 July .2012)



အားလံုးသိၾကျပီးျဖစ္တဲ႔ Internet Download Manager (IDM) ေလးပါ ...ခုပဲ Update တတ္လာလို႔ ခ်က္ခ်င္းတင္ေပးလိုက္ပါတယ္..။  Version 6.12 Beta Build 2 ပါ..... IDM ကိုေတာ့ အားလံုး သံုးတတ္ၾကေလာက္ျပီ ထင္ပါတယ္.... မသံုးတတ္ေသးတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကေတာ့ ဒီမွာ အျပည့္အစံု ေရးထားေပးပါတယ္...။




8 comments:

စေဒါင္းေနပါျပီး ခင္ဗ်ာ.. ေက်းဇူး အမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္

I got it bro, thank you very much. God bless!

ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။

ဆရာ၀င္းေရ ေက်းဇူးၾကီးမားပါေပတယ္

thanks you,ေလးစားလ်က္ပါ အကို


ေနထြန္း

hi...Bro.... က်ေနာ္ကို ကူညီပါအုန္း.... က်ေနာ္က windows 10 ကိုအသံုးျပဳပါတယ္... က်ေနာ္ keyboard က ျမန္မာေဖာင့္ေတြျဖစ္ကုန္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ password က ၀င္လို႕မရေတာ့ဘူး။ က်ေနာ္ windows password reset software ေလးလိုခ်င္ပါတယ္။က်ေနာ္ကို ကူညီပါအုန္ဗ်ာ။ pc unlocker or something ...thanks bro...

Post a Comment