စက္ရုပ္မွာ Gallery ကို Lock ခ်ေပးမယ့္ apk



Mobile Device ေတြ ေပါမ်ားလာျခင္းဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္ ေကာင္းက်ိဳး
ဆိုးက်ိဳး ဒြန္တဲြေနပါတယ္  မိမိတို႔အတြက္ အေရးႀကီးတဲ႕ အခ်က္အလက္
ေတြကို ကိုယ္သြားေလရာ သယ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္ ဒါက ေကာင္းတဲ႕
အခ်က္ေပါ့ မေကာင္းတဲ႕အခ်က္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရ႕ဲ႕႔ လွ်ိဳ႔၀ွက္ခ်က္ေတြကို
အျခားသူသိႏိုင္တာကလည္း အလြန္လြယ္ကူလာပါတယ္
ဒါေပမယ့္စိတ္မပူပါနဲ႔ နည္းပညာ ေခတ္မွာ ကိုလိုခ်င္တာကို
အကုန္ရႏိုင္ပါတယ္ အခု ကၽြန္ေတာ္တင္ေပးမွာကေတာ့
ကၽြန္ေတာ္တို႔ Android ေလးမွာ Gallery ဆိုတာ အမ်ားသိပီးသား
ပါ ဓါတ္ပံုေတြ သီခ်င္းေတြ ဗီဒီယိုေတြကို တစ္ၿပိဳင္နက္ၾကည့္ႏိုင္တဲ႕
ေနရာေလးပါ အဲဒီေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Lock ခ်ထားမယ္ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲ႔ အခ်က္အလက္ေတြကို အျခားသူက ေပးထားတဲ႕
password ကို မသိရင္ မသိႏိုင္ေတာ့ပါဘူး အဲဒီေတာ့
ဒီ ေဆာ့၀ဲေလးကို သံုးႏိုင္ပါတယ္ သူ႔ မွာ lock ခ်နည္း သံုးမ်ိဳးပါလာပါတယ္
Pin code (eg.. 12345),Patten lock ဒါကေတာ့ အကြက္ေလးေတြပါ
လူသိမ်ားပါပီ , ေနာက္တစ္ခုက Voice အသံနဲ႔ lock ခ်ထားတာပါ
ကဲ ဒီေလာက္ဆို သေဘာေပါက္ေလာက္ပါပီ အသံုးလိုသူမ်ား 
-$1 နဲ႔ www.aungkyaw.com စတိုးမွာ ေရာင္းခ်ေနပါပီ
2.77 MB
 





Required Android O/S : 2.2+


Screenshots :
     
Download : 3.4Mb APK

0 comments:

Post a Comment