အင္တာနက္= ရွာတတ္ရင္အကုန္ရ



          ကၽြန္ေတာ္လည္း အင္တာနက္မသံုးရတာၾကာၿပီဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဆိုဒ္ေလးမွာ ပို႕စ္ေလးေတြ 
မတင္ေပး ႏိုင္ေတာ့တာ ၾကာေနၿပီ ေမးထားတဲ႕လူေတြကိုလည္း ျပန္မေျဖေပးႏိုင္တဲ႕အတြက္
 ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္လိုင္း ေပၚမတက္ျဖစ္ေတာ့ အခ်ိန္မွီျပန္မေျဖေပးႏိုင္လို႕ပါ ။ ကၽြန္ေတာ္အခု ဘာေရးရမလဲလို႕စဥ္းစားလိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕
သံုးေနတဲ႕အင္တာနက္အေၾကာင္းေလးနဲ႕ပက္သတ္တာေလးကို ေရးမယ္လို႕စိတ္ကူးရလို႕ေရးလိုက္တာပါ။ အေၾကာင္းကဒီလို ဗ်ာ အဲလုပ္ၿပီ စတာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏိုင္ငံမွာ အင္တာနက္ဆိုတာ လူတိုင္းနီးပါးမသံုးႏိုင္ပါဘူး အခုကၽြန္ေတာ္ေတာင္ အိမ္ျပန္ ေရာက္ေနလို႕ မသံုးရပါဘူး ။
 ဒါေပမယ့္ အင္တာနက္သံုးတဲ႕လူေတြနဲ႕ မသံုးတဲ႕လူေတြနဲ႕ဘာကြာသလဲဆိုေတာ့ ဗဟုသုတ
ေတြကြာျခားတယ္ဗ် ဒါေပမယ့္ အက်ိဳးရွိေအာင္ အသံုးခ်တတ္မွေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္ကအက်ိဳးရွိေအာင္ အသံုးခ်ေစခ်င္လို႕ လမ္းေၾကာင္းေလးေပးခ်င္တာပါ ။ ကၽြန္ေတာ္ ေအာင္ေက်ာ္ ၊
 ကို၀င္းကမၻာေက်ာ္ ၊ ကိုေအာင္ေဇလတ္ ၊ ကိုျပည့္ၿဖိဳး ၊ ကိုေအာင္ေအာင္ တို႕ ေဆာ့၀ဲေတြရွာေပးတယ္ အကူအညီေတြေပးတယ္ဆိုတာ Online မွာ ရွာေပးၿပီး ကူညီတာပါ။ ဒါေပသိ ေဆာ့၀ဲေတာင္းတဲ႕လူေတြ 
အကူအညီေတာင္းတဲ႕လူေတြကေရာ Online ေပၚေရာက္ေနတဲ႕လူေတြ မဟုတ္လား
Online ေပၚေရာက္ေနတဲ႕ လူအခ်င္းခ်င္း ကၽြန္ေတာ္တို႕က လိုခ်င္တဲ႕ေဆာ့၀ဲေတြကိုရွာတတ္တယ္
 ေတာင္းတဲ႕လူေတြက မရွာတတ္လို႕ေပါ့ ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီလို Online ေပၚတက္ေနေပမယ့္ ကိုလိုခ်င္တာမရွာတတ္တဲ႕လူေတြကို နည္းနည္းေလး ေျပာျပခ်င္လို႕ပါ ။ သယ္ခ်င္းတို႕ကို ေျပာဖို႕အတြက္ 

ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းေလး နည္းနည္းေျပာျပမယ္ဗ်ာေနာ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း 

အင္တာနက္ဆိုတာကို စအသံုးျပဳတာ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ သံုးလပိုင္းေလာက္မွပါ ။ ကၽြန္ေတာ္စသံုးတုန္းက Gtalk
Gmail ဆိုတာေလာက္ပဲသိတာပါ အခုနာမည္ၾကီးေနတဲ႕ Social Network ၾကီးျဖစ္တဲ႕ Facebook ကိုေတာင္ မသိေသးပါဘူး အမွန္ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ အရင္တုန္းက facebook ကို သိပ္မသံုးဘူးဗ်  အရမ္းၾကီးသံုးျဖစ္လာတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဆိုဒ္ ေလးစေထာင္ၿပီးခါက ၂၀၁၂ ခုႏွစ္
 ၅ လပိုင္းေနာက္ပိုင္းေလာက္ကစတာေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ အင္တာနက္ဆိုတာ Gtalk
ကိုေျပာတာ ပဲလို႕ထင္မိတာေပါ့ အခု လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကလည္း အဲလိုပဲထင္ၾကတယ္ဗ် အင္တာနက္ထိုင္ရင္ ခ်က္ ဖို႕ အီ ဖို႕ေလာက္ပဲထင္ေနၾကတယ္ ။ ဟုတ္ပါတယ္ အင္တာနက္ဆိုတာ 

အဲဒီကပဲစၾကရတာပါဗ်ာ ဒါေပမယ့္ ႀကိဳးစားတဲ႕သူက ႀကိဳးစားသလို တတ္သြားေပမယ့္ 

အခုအခ်ိန္ထိ အင္တာနက္ထိုင္ရင္ Gtalk , facebook ပဲဖြင့္တဲ႕လူေတြလည္း အမ်ားၾကီးပါ။
အခ်ိဳ႕မိဘေတြက ကိုယ့္သားသမီးအင္တာနက္ထိုင္မွာကို စိုးရိမ္ၾကတယ္ဗ် အထူးသျဖင့္ မိန္းကေလး မိဘေတြေပါ့ဗ်ာ ကိုယ့္သမီးေလး အင္တာနက္မွာ မေတာ္တေရာ္ေတြနဲ႕ေတြ႕ၿပီးျဖစ္သြားမလားလို႕

 စိတ္ပူၿပီးမလႊတ္ၾကဘူး အဲဒါဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ အဲဒီမိဘေတြက အင္တာနက္ဆိုတာ 

စကားေျပာတာဆိုတာပဲသိလို႕ပါ အမွန္ေတာ့ အင္တာနက္ဆိုတာ ေလ့လာ
စရာ မကုန္ခမ္းႏိုင္တဲ႕ အရာၾကီးပါ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရွာေဖြလိုသမွ်အေၾကာင္းအရာေတြ သိခ်င္သမွ်ေတြကို ရႏိုင္တဲ႕ ေနရာေလးပါ ဒါေပမယ့္ ရွာတတ္ေဖြတတ္ဖို႕လိုပါတယ္ ။ ေျပာရင္းနဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းေလးေတာင္ ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိေတာ့ဘူး
အဲ တစ္ေန႕ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အေဆာင္ကို သြားလည္ေတာ့ ေဘးနားက အခန္းက ေကာင္ႏွစ္ေယာက္ေျပာ ေနတာ ၾကားတယ္ဗ် သူက ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ကေန ခ်က္တဲ႕အေၾကာင္း ေစာ္ေတြ အမ်ားၾကီးရွိတဲ႕အေၾကာင္းေပါ့ ။ ဒါနဲ႕ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားတယ္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ဆိုတာ ဘာလဲေပ့ါ ဒီေကာင္ ဘယ္လိုခ်က္လဲဆိုတာသိခ်င္တာနဲ႕ေမးလိုက္မိတယ္ သူကေျပာတယ္ Mozilla Firefox မွာ www.edinooyin.com ကိုရိုက္ထည့္လိုက္တဲ႕ အဲဟုတ္ၿပီေပါ့ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္အင္တာနက္သံုးေတာ့ အဲဒါေလးကိုရိုက္ထည့္လိုက္တယ္ဗ် ဟ ဒီဇိုင္းေလးက မိုက္တယ္ကြ ဆိုၿပီးေတာ့ ၾကိဳက္ေနတာေပါ့ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ဟိုဟာႏွိပ္
ဒီဟာႏွိပ္ေပါ့ ကၽြန္ေတာ္ ႏွိပ္ၾကည့္ေတာ့ မန္ဘာ၀င္ရမယ္တဲ႕ အဲဒါနဲ႔ပဲကၽြန္ေတာ္မန္ဘာ၀င္လိုက္တယ္ gmail ကေန Comfirm ေတြဘာေတြလုပ္ရေသးတယ္ထင္တယ္ဗ် ကၽြန္ေတာ္လည္း

 ေသခ်ာမမွတ္မိေတာ့ဘူး ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္မန္ဘာျဖစ္သြားတယ္
အဲလိုနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္က နည္းပညာ က႑မွာ စေမႊေတာ့တာပဲ အင္တာနက္ထိုင္တဲ႕တစ္ခ်ိန္လံုး ကၽြန္ေတာ္ အရင္လုိ မခ်က္ေတာ့ပါဘူး ဧဒင္နဲ႕ႏွစ္ပါးသြားေနတယ္ဆိုပါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ နည္းပညာေတြ အမ်ားၾကီးရလို္က္တယ္ဗ် ကၽြန္ေတာ္ လံုး၀ေက်းဇူးတင္သြားတယ္ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ္
 အျခားဆိုဒ္ေတြကိုပါေလ့လာျဖစ္သြားတယ္ဗ်ာ။ အဲလိုနဲ႕ကၽြန္ေတာ္
လည္း သူတို႕လို ဆိုဒ္ေလးတစ္ခုေလာက္ လုပ္ခ်င္တဲ႕စိတ္ကူးေလးျဖစ္ေပၚလာတယ္ ကၽြန္ေတာ္ www.google.com ကိုလည္း သိသြားၿပီဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တတ္သိသေလာက္ အဂၤလိပ္စာေလး

ရိုက္ထည့္ၿပီး ရွာေဖြေတာ့တာပဲ ။ 

 

အခုလူေတာ္ေတာ္မ်ား မ်ားလုပ္ဖူးေနၾကၿပီျဖစ္တဲ႕ www.yola.com , www.weebly.com ,
အဲဒါေတြက လြန္ခဲ႕တဲ႕ ၂ ႏွစ္ေလာက္ကတည္းက ကၽြန္ေတာ္ ၀က္ဆိုဒ္လုပ္ဖို႕ အသံုးျပဳခဲ႕တဲ႕ ဆိုဒ္ေတြေပါ့။ ေနာက္ပိုုင္းကၽြန္ ေတာ္ေလ့လာရင္းနဲ႕ သေဘာေပါက္လာတယ္ အဲဒါေတြက တစ္ဆင့္ခံလုပ္တာေတြ တကယ့္၀က္ဆိုဒ္ဆိုတာ Hosting တို႕ Domain တို႕ နဲ႕လုပ္တာဆိုၿပီးေတာ့ေပါ့ အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ itfriendship ဖိုရမ္က ကိုေအာင္မင္းဦးကိုေမးၾကည့္လိုက္တယ္
သူကေတာ့ blogger နဲ႕ေရးလြယ္တယ္တဲ႕ ဒါေပမယ့္ အဲဒီအခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီမွာ blogger.com အဘန္းခံထားရတာကို ကိုကလည္း မေက်ာ္လႊားတတ္ေသးဘူးေလ ေက်ာ္လႊားတတ္ေတာ့ လုပ္ၾကည့္ေသးတယ္ အဆင္မေျပဘူး ။ အဲဒါနဲ႕ အျခား နည္းလမ္းေလးေမးၾကည့္ေတာ့ Wordpress 
သံုးတဲ႕ သူကပဲ အစအဆံုးလုပ္ေပးပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း မေယာင္မလည္နဲ႕
Wordpress နဲ႕ဆိုဒ္ေလးတစ္ခု ရသြားျပန္ေရာ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္တုိင္မလုပ္တတ္ေသးဘူးဗ် အဲဒါနဲ႕ ကိုေအာင္မင္းဦးကို ေမးတယ္ ၿပီးေတာ့ ကလိတယ္ google မွာလိုက္ရွာရင္းနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ 

wordpress နဲ႕ ၀က္ဆိုဒ္တစ္ခု ကို ေရးဖို႕ လုပ္တတ္သြားတယ္ ေျပာရရင္ေတာ့ Hosting

 ကိုသံုးတတ္သြားပီ Database ေဆာက္ၿပီး wordpress ကို install လုပ္တတ္ၿပီေပါ့ Domain
ဆိုတာကိုလည္း အထိုက္အေလွ်ာက္နားလည္သြားတယ္ ။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ joomla , drupal , SMF အဲဒါေတြကို လိုက္စမ္းလိုက္ေသးတယ္ နည္းနည္းေတာ့သိသြားတာေပါ့ အကၽြမ္းတ၀င္ၾကီးေတာ့ မလုပ္ျဖစ္ေသးဘူးအဲလိုနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေဆာ့၀ဲေလးေတြရွာတင္လိုက္စာအုပ္ေလးေတြ ရွာတင္လိုက္ နည္းပညာအေၾကာင္းေလးေတြ အနည္းအက်ဥ္းေလးေရးလိုက္ရင္းနဲ႕ wordpress ကိုေတာ့ 

ကၽြမ္းက်င္သြားတယ္ ။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ blogger ေတြျပန္ပြင့္
ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ္ဂါကို စမ္းခ်င္တာနဲ႕ ကလိရင္းနဲ႕ အခု www.aungkyaw.com ဆိုတာေလးျဖစ္လာတာပါ
ဒိုမိန္းေလးကလည္း ကၽြန္ေတာ္အမွတ္တရအေနနဲ႕ ၉.၁.၂၀၁၂ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ (၁၈) ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႕ေလးမွာ ၀ယ္လိုက္တာ
အဲလိုနဲ႕ပဲ 13.5.2012 ေန႕မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ ဘေလာ့ေလးကို စလုပ္ျဖစ္တာပါ ။ အဲဒီအခ်ိန္က စၿပီး ကၽြန္ေတာ္အင္တာနက္ေပၚတက္လိုက္တုိင္း ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ နည္းပညာေလ့လာမႈအား နည္းသြားပါတယ္ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေမးတဲ႕သူေတြကိုျပန္ေျဖရတယ္ ေတာင္းတဲ႕လူေတြကို ရွာေဖြၿပီး လင့္ေပးလိုက္တင္ေပးလိုက္နဲ႕ပဲ ကၽြန္ေတာ့္အခ်ိန္ေတြ ကုန္ဆံုးခဲ႕ပါတယ္
ေလ့လာမႈအား အရင္ေလာက္မေကာင္းေတာ့ပါဘူး ဒါေပမယ့္ ည ၁၂ နာရီ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ မအိပ္ပဲနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ေလ့ာမႈေတြျပန္လုပ္ခဲ႕ပါတယ္ တစ္ခါတစ္ေလ မနက္(၈)နာရီမွအိပ္ပါတယ္ ေက်ာင္းလည္းသြားမတက္ပါဘူး အဲဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အခုထိ ပထမႏွစ္က 
မတက္ေသးပါဘူး ဒီႏွစ္လည္း ထပ္က်ျပန္ပါတယ္ First year(Civil) ကို ၂ၾကိမ္ေျမာက္
က်ခဲ႕ၿပီးပါၿပီ ဘာေၾကာင့္လဲ ? ကၽြန္ေတာ္ မၾကိဳးစားပါဘူး မိဘေတြက ထားလို႕သာ ကၽြန္ေတာ္လာတက္ေနရတာပါ ကၽြန္ေတာ့္ ၀ါသနာနဲ႕က တစ္ျခားဆီျဖစ္ေနပါတယ္ ဒါေပမယ့္ 

ကၽြန္ေတာ္ဂရုမစိုက္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္တာကို စာေမးပြဲအက်ခံၿပီးေတာ့
ကၽြန္ေတာ္လုပ္ရဲပါတယ္။အဲေျပာမယ့္စကားေတြေတာင္ ဘယ္ေရာက္သြားၿပီလဲမသိေတာ့ဘူး ။ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းေလးေျပာ ျပတာက ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္လြန္းလို႕မဟုတ္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ျဖတ္သန္းခဲ႕ရတဲ႕ အေတြ႕အၾကံဳေတြပါ ေန႕မနား ညမအား
ၾကိဳးစားခဲ႕တာေတြကို ေျပာခ်င္တာပါ ။ ကၽြန္ေတာ္အခု အင္တာနက္မွာ သိခ်င္တာေတြကို ရွာတတ္ေဖြတတ္ဖို႕ဆိုတာ အခ်ိန္ ခဏေလးရင္းခဲ႕ရတာမဟုတ္ပါဘူး အခ်ိန္ေတြ အမ်ားၾကီးေပးဆပ္ခဲ႕ရပါတယ္ ၾကိဳးစားခဲ႕ရပါတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြေတြကို
လည္း ကၽြန္ေတာ္ရွာတတ္တာထက္ပိုေအာင္ သိေစခ်င္တယ္ဗ်ာ အဲဒါတကယ့္ေစတနာပါ ဒါေၾကာင့္လည္း တစ္ခ်ိဳ႕ေမးတဲ႕သူေတြ ကိုကၽြန္ေတာ္ မရွာေပးပါဘူး ရွာပံုရွာနည္းေလး သူတို႕ကိုေျပာျပလိုက္ပါတယ္

 အသံုးခ်တတ္ေစခ်င္လို႕ပါ။ အရင္ဆံုးေတာ့ဘာ လုပ္ရမလဲဆိုေတာ့ Chatting ထိုင္တာေတြကို ေလွ်ာ့ၿပီး တစ္နာရီ (၄၀၀)ေပးရတာနဲ႕တန္ေအာင္ ေလ့လာမယ္ဗ်ာ နည္းပညာအေၾကာင္းေတြေရးတဲ႕ ၀က္ဆိုဒ္ေတြ 
၊ ဘေလာ့ေတြ ကို အခ်ိန္ရွိသမွ် လိုက္ဖတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ ျပန္ေလ့က်င့္မယ္ ။ ဖိုရမ္ေတြ
မွာ ၀င္ေဆြးေႏြးမယ္ ေမးမယ္ မသိတဲ႕လူေတြကိုလည္း ကိုသိသေလာက္ျပန္ေျပာျပမယ္ နည္းပညာေလ့လာေနတဲ႕ လူအခ်င္း ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြဖြဲ႕ၾကမယ္ ဒါဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ကုန္ခဲ႕တဲ႕အခ်ိန္ေတြက အက်ိဳးရွိေစမွာပါ။ ေနာက္ၿပီ ျမန္မာလိုေရးထား
တဲ႕ နည္းပညာစာအုပ္ေတြ၀ယ္ဖတ္ပါ ကိုသန္းထိုက္(ေရႊရိပ္) ၊ ကိုမ်ိဳးသူရ ၊ ကိုေအာင္လင္း ၊ ကိုေအာင္ျမင့္ ၊ ကိုသူရေအာင္ သူတို႕ေရးထားတဲ႕ စာအုပ္ေတြက စာအုပ္ရဲ႕တန္ဖိုးထက္မ်ားတဲ႕ 

နည္းပညာ အသိေတြကို ရေစပါတယ္ဗ်ာ ။ အခ်ိဳ႕ေတြကေျပာၾကတယ္ နည္းပညာ စာအုပ္ေတြက

 ေစ်းၾကီးေတာ့ ၀ယ္မဖတ္ႏိုင္ဘူးတဲ႕ တစ္အုပ္ကို ေလးငါးေျခာက္ေထာင္ေတာင္တဲ႔။
အဲဒါကိုေစ်းၾကီးတယ္လို႕မေခၚပါဘူး ကၽြန္ေတာ္တို႕အျပင္မွာ သင္တန္းတစ္ခုတက္ရင္ အနည္းဆံုးသင္တန္းေၾကး  ၂ေသာင္းရွိ ပါတယ္ဗ်ာ အခ်ိဳ႕ စာအုပ္ေတြဆိုရင္ အျပင္မွာ ၁သိန္းခြဲ 

တန္ သင္တန္းေတြကို ၅၀၀၀ က်ပ္နဲ႕ ေရးေပးေနတာပါ ေစ်းမၾကီးပါဘူး။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ Search Engine ေတြျဖစ္တဲ႕ www.google.com , www.yahoo.com , www.bing.com စတာေတြကို
အသံုးခ်ၿပီး ကိုလိုခ်င္တာ ရွာေဖြတတ္ဖို႕ကလည္း အေရးၾကီးပါတယ္။ အဲဒါနဲ႕ပက္သတ္ၿပီး ေငြကုန္က်နည္းသြားတဲ႕ စင္ကာပူ
ကအစ္ကိုတစ္ေယာက္အေၾကာင္း ေဘာ္ဒါတို႕ကို ေျပာျပခ်င္တယ္။ သူကသေဘၤာသားပါ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ အြန္လိုင္းမွာပဲ သူ႕ရဲ႕ ကြန္ပ်ဴတာျပႆနာ တိုလီမုတ္စေတြကို ေျဖေပးရင္းနဲ႕ ရင္းႏွီးသြားတာပါ။တစ္ေန႕ သူသေဘၤာနဲ႕ပက္သတ္တဲ႕စာအုပ္တစ္အုပ္ သူရွာတာမေတြ႕လို႕ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို အကူအညီေတာင္းတယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္းရွာၾကည့္ေတာ့ Amazon မွာ ေတြ႕တယ္
ေဒၚလာ 49 ေတာင္   သူက ၀ယ္ႏိုင္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ သူအခုေရာက္ေနတာက ကၽြန္းေပၚမွာဆိုေတာ့ ၀ယ္လို႕မရဘူးျဖစ္ေနတာ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီ 49 ေဒၚလာတန္တာၾကီးကို Free ရွာေပးရမယ္တဲ့ စေတြ႕ၿပီဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အဲဒါမ်ိဳးေတြကို ရွာခ်င္ ေနတာဆိုေတာ့ လက္မေႏွးေပါင္ 
ခ်က္ခ်င္းကိုရွာေပးလိုက္တာ ၁နာရီ အတြင္း ေတြ႕ပါေလေရာ ရွာလိုက္ရတာလည္း ဖတ္ဖတ္
ေမာပဲ ေတြ႕ေတာ့ မေသခ်ာမွာစိုးလို႕ေဒါင္းလိုက္တယ္ ေသခ်ာၿပီ စာမ်က္ႏွာလည္း အျပည့္အစံုပါတယ္ ေၾကာ္ျငာလည္းမပါဘူးဆိုေတာ့ အိုေကေပါ့ ။ အဲဒါနဲ႕အားပါးတရ သူ႕ကိုေျပာေတာ့ သူက အိပ္ေပ်ာ္ေနေလရဲ႕ အိုး ကိုကေတာ့ အေမာရွာလုိက္ရတာ
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္မေသခ်ာမွာဆိုးလို႕ hosting တစ္ခုမွာ upload ျပန္လုပ္ေပးခဲ႕ၿပီး သူ႕ကို ေဒါင္းလုတ္လင့္ေလးေပးလိုက္ ပါေတာ့တယ္ ေနာက္ေန႕က်ေတာ့ သူအရမ္းေပ်ာ္ၿပီး 

ကၽြန္ေတာ့္ကို ေက်းဇူးတင္တဲ႕အေၾကာင္းေတြကို ထပ္ခါတလဲလဲ ေျပာပါ
တယ္ ကၽြန္ေတာ္ ရွာရက်ိဳးနပ္ပါတယ္ သူအဲဒီစာအုပ္ဖတ္ၿပီး သင္တန္းေျဖရမွာမို႕လို႕ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာကေတာ့ မိတ္ေဆြတို႕မွာလည္း သိခ်င္တဲ႕အရာေတြ အမ်ားၾကီးပါ

 အဲဒါေတြကို သိေအာင္လုပ္ဖို႕က အျပင္မွာဆိုမလြယ္ပါဘူး ဒါေပမယ့္
အင္တာနက္မွာဆိုရင္ေတာ့ လြယ္ပါတယ္။ ခုနလိုပိုက္ဆံေပး၀ယ္ရတဲ႕စာအုပ္မ်ိဳးကို အလကားရေတာ့ ပိုက္ဆံကုန္အေတာ္သက္သာတာေပါ့ ။ အဲလိုရွာတတ္ဖို႕ဘာေတြ လုိအပ္မလဲ ဆိုရင္ အဂၤလိပ္လိုေလးေတာ့ တီးမိ ေခါက္မိတတ္ထားဖို႕ေတာ့လိုလိမ့္မယ္ထင္တယ္ခင္ဗ် ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာလို Search Engine ေတြမွာ ရိုက္ထည့္ရင္
လိုခ်င္တာေတြကို ျမန္မာဘာသာနဲ႕ေရးထားတာေတြပဲေတြ႕ရမွာပါ ေရးထားတာမရွိရင္ မရွိဘူးလို႕ တန္းေျပာမွာပါဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကိုသိခ်င္တဲ႕အရာတိုင္းကိုေတာ့ ျမန္မာလိုရွိခ်င္မွရွိမွာေလ အင္တာနက္မွာေရးေနတဲ႕ ျမန္မာလူမ်ိဳးက ကမၻာနဲ႕ယွဥ္ရင္ေတာ့ နည္းနည္းေလးပါ။ ဒါေပမယ့္ သိခ်င္တာကိုေတာ့ ျမန္မာလိုအရင္ဆံုး အနီးစပ္ဆံုးတူေအာင္ ရိုက္ၾကည့္
ေပါ့ ၾကိဳးစားၾကည့္ပါ အဆင္မေျပရင္ေတာ့ အဂၤလိပ္လို တတ္သေလာက္သာေရးလိုက္ က်လာတဲ႕ Web page ေတြကိုတစ္ခုခ်င္းသာ ကလစ္ၿပီး လိုက္ၾကည့္ ။ ရွာေဖြတာမ်ားလာရင္ ကၽြမ္းက်င္လာပါလိမ့္မယ္ဗ်ာ ။ ေဆာ့၀ဲေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏိုင္ငံျခားဆိုဒ္ေတြကေနရွာေဖြတာပါ ကုလားဆိုဒ္ေတြ တရုတ္ဆိုဒ္ေတြလည္း ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ကုလားဆိုဒ္ေတြက်ေတာ့ နားမလည္ဘူး ဘယ္လိုလုပ္လဲဆိုေတာ့ Translator ေတြကိုသံုးတယ္ ကုလားကေန - အဂၤလိပ္ ၊တရုတ္ကေန-အဂၤလိပ္ အဲဒါေတြကိုသံုးတယ္ ဘယ္လိုသံုးလဲဆိုတာေတြကေတာ့ မသိတဲ႕သူေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ပိုင္း
ပို႕စ္တစ္ခုအျဖစ္ေရးေပးသြားပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္အဓိကေျပာခ်င္တာကေတာ့ သူမ်ားအားကိုးတာကိုေလွ်ာ့ပါ အထူးသျဖင့္ ဥပမာကၽြန္ေတာ္က Photoshop CS5 ေလးကို Full version လိုခ်င္တယ္ အဲဒါကို မရွာတတ္ေတာ့ ကိုေအာင္ဆန္းကို အကူအညီ
ေတာင္းလိုက္မယ္ေပါ့ သူက ေစတနာေကာင္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကိုရွာေပးတယ္ ေဒါင္းလင့္ေလးေပးလုိက္တယ္ ကၽြန္ေတာ္က
ေဒါင္းလိုက္တယ္ သံုးလို႕အဆင္ေျပသြားၿပီ ။ အိုးးးးးးး ဒါေပမယ့္ ျပန္စဥ္းစားၾကည့္ရင္ ကၽြန္ေတာ္က သူမ်ားကိုအားကိုးလိုက္တာပဲ အဲေတာ့ ေနာက္ကၽြန္ေတာ္က Premier ေဆာ့၀ဲလိုခ်င္ရင္လည္း ကိုေအာင္ဆန္းကိုပဲ အကူအညီထပ္ေတာင္းရေတာ့မွာပဲ ဒီလိုဆိုေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူးေလ 
သူမရွိရင္ေရာ ? သူမရွိရင္ အျခားသူကို ေတာင္းမွာေပါ့ လြယ္လြယ္ေလးပဲကို လို႕ ကပ္သီးကပ္
သပ္ေတာ့ မေျပာၾကပါနဲ႕ ။ ကိုယ္တိုင္ရွာေဖြၾကည့္မယ္ဗ်ာ ၾကိဳးစားမယ္ နည္းနည္းအားစိုက္လိုက္မယ္ အိုးေတြ႕ပီ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္ တိုင္ရွာထားတဲ႕ Photoshop CS5 full version ေလး ဘယ္ေလာက္ေပ်ာ္ဖို႕ေကာင္းလဲ ေနာက္လိုခ်င္တာေတြကိုလည္း အဲလိုပဲ
ရွာၾကည့္မယ္ မေတြ႕ဘူးဆိုရင္ေတာ့ အကူအညီေတာင္းၾကည့္မယ္ ရွာေပးပါလို႕မေျပာပါနဲ႕ ဘယ္လုိရွာရမလဲ သင္လိုက္ပါ သင္ တေျဖးေျဖးနဲ႕ Search Engine ေတြကို 

hacking လုပ္တတ္မွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္အားတဲ႕အခ်ိန္ေလးမ်ားရွိခဲ႕ပါက
နမူနာရွာနည္းေလးမ်ားကို ေရးေပးပါအံုးမယ္ ။ aungkyaw155 ကိုအပ္ၿပီးေတာ့လည္း ရွာေဖြနည္းမ်ားကို ေမးႏိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ မရွာတတ္တာေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ကျပန္အကူအညီေတာင္းဖို႕  ကၽြန္ေတာ့္ ဆရာေတြ မိတ္ေဆြေတြရွိပါတယ္
ကၽြန္ေတာ့္စာကို ၿပီးဆံုးေအာင္ဖတ္ေပးတဲ႕ မိတ္ေဆြမ်ားလည္း 
အင္တာနက္မွာ အကုန္လံုးကို ရွာေဖြတတ္ပါေစလို႕ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းရင္း 
++++++ 
အားလံုးကို ခင္မင္ေလးစားလွ်က္
ေအာင္ေက်ာ္ခိုင္(ပုသိမ္)
www.aungkyaw.com

7 comments:

ေက်းဇူးပါ ကိုေအာင္ေက်ာ္ခိုင္ က်ေနာ္လည္း ေလ့လာရင္းေလ့လာရင္းနဲ႕ ဒီလိုသြားေနတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္လို႕
လိုအပ္တဲ့အခါေမးျမန္းခြင့္ေပးထားလို႕ ေမးမယ္ေနာ္။
က်ေနာ့္ ဘေလာ့ေလးလုပ္ထားတယ္ဗ်ာ။ ျဖစ္ျခင္ေတာ့ စမ္းရင္းစမ္းရင္းနဲ႕ အီးေမးလိပ္စာတစ္ခုတည္းနဲ႕
ဘေလာ့ ၂ ခုျဖစ္သြားတယ္ ။ မလိုခ်င္တဲ့တစ္ခုထဲကတင္ထားသမွ်ေတြယူၿပီး ။ဖ်က္ပစ္ခ်င္တယ္ဗ်ာ။
ဘယ္လိုဖ်က္ရမလည္းမသိလို႕ကူညီပါအံုးဗ်ာ

9.1.2013 မွာ ဒိုမိန္းေလး ( ၁ ) နွစ္ျပည္႕ျပီးသားအသက္(၁၉) ႏွစ္ျပည့္ျပီေပါ႕။ ေမြးေန႕ေလးမွာ စိတ္ခ်မ္းသာပါေစ။
(civil )ဒုတိယနွစ္မွာထပ္က်တဲ႕အတြက္ မိဘကိုယ္စားစိတ္မေကာင္းဘူး။၀ါသနာလဲပါတယ္။ေစတနာလဲေကာင္းတယ္။
၀ိရိယလဲ..ေကာင္းတဲ႕အတြက္.ေအာင္ျမင္ပန္းတိုင္ကေတာ႕ေစာင္႕ေနပါျပီ။စာကိုဖတ္ျပီး
ေလးစားလို႕ဂုဏ္ျပုလိုက္ပါတယ္။မိဘေနရာအတြက္ေတာ႕...စိတ္မေကာင္းဘူး။
သားေရႊအိုးထမး္လာတဲ႕ျမင္ရတဲ႕မိဘဆိုရင္ပိုျပည္႕စံုမယ္။
ရိုးသားျပီးေစတနာေကာင္းတဲ႕သူတိုင္းကိုတန္ဘိုးထားတဲ႕
ခင္မိုးညို။

က်ေနာ္ကို တစ္ခုေလာက္ အၾကံေပးပါလားခင္ဗ်ာ က်ေနာ္ အင္ဂ်င္နီယာ လိုင္းကို အစကေလ႔လာခ်င္လို႔ပါ က်ေနာ္ ၀ါသနာ ပါလို႔ပါ ဒါပင္မဲ႔ အေျခအေနမေပးခဲ႔လို႔ တျခား ေမဂ်ာ နဲ႔ပဲေက်ာင္းျပီးခဲ႔ရပါတယ္ က်ေနာ္ အင္ဂ်င္နီယာ လိုင္းကို ဘယ္ကဘယ္လို စျပီးေလ႔လာရမလည္း ဘယ္စာအုပ္ေတြ ကိုစျပီးေလ႔လာရမလည္းအေျခခံကေနျပန္စျပီး ေလ႔လာခ်င္တာပါ ကူညီေပးႏိုင္ရင္ ကူညီျပီးေျပာျပေပးပါခင္ဗ်ာ က်ေနာ္ အခုက ေအာ္တိုကဒ္ နဲ႔ အလုပ္လုပ္ေနတာပါ အျပင္သင္တန္းတက္ျပီး က်ေနာ္ၾကိဳးစားလုပ္ေနတာပါ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ေယာက္ တတ္သိနာလည္သလိုျဖစ္ခ်င္ပါတယ္ ၾကိဳးလည္းၾကိဳးစားခ်င္ပါတယ္ ခုကက်ေနာ္က တျခား မေလးရွာမွာေအာ္တိုကဒ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္ေနတာပါ ဒါေၾကာင္႔ အျပင္သင္တန္းတက္ဖို႔အဆင္မေျပလို႔ပါ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ ........

က်ေနာ္ကို တစ္ခုေလာက္ အၾကံေပးပါလားခင္ဗ်ာ က်ေနာ္ အင္ဂ်င္နီယာ လိုင္းကို အစကေလ႔လာခ်င္လို႔ပါ က်ေနာ္ ၀ါသနာ ပါလို႔ပါ ဒါပင္မဲ႔ အေျခအေနမေပးခဲ႔လို႔ တျခား ေမဂ်ာ နဲ႔ပဲေက်ာင္းျပီးခဲ႔ရပါတယ္ က်ေနာ္ အင္ဂ်င္နီယာ လိုင္းကို ဘယ္ကဘယ္လို စျပီးေလ႔လာရမလည္း ဘယ္စာအုပ္ေတြ ကိုစျပီးေလ႔လာရမလည္းအေျခခံကေနျပန္စျပီး ေလ႔လာခ်င္တာပါ ကူညီေပးႏိုင္ရင္ ကူညီျပီးေျပာျပေပးပါခင္ဗ်ာ က်ေနာ္ အခုက ေအာ္တိုကဒ္ နဲ႔ အလုပ္လုပ္ေနတာပါ အျပင္သင္တန္းတက္ျပီး က်ေနာ္ၾကိဳးစားလုပ္ေနတာပါ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ေယာက္ တတ္သိနာလည္သလိုျဖစ္ခ်င္ပါတယ္ ၾကိဳးလည္းၾကိဳးစားခ်င္ပါတယ္ ခုကက်ေနာ္က တျခား မေလးရွာမွာေအာ္တိုကဒ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္ေနတာပါ ဒါေၾကာင္႔ အျပင္သင္တန္းတက္ဖို႔အဆင္မေျပလို႔ပါ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ ........

အားက်တယ္ဗ်ာ

ေကာင္းတယ္ဗ်ာအားက်တယ္ဗ်ာ အေတြၾကဳံေလးမွ်ေ၀တာေက်းဇူးဘဲ

ဈဥ္ဠဒ၌္၌ွဉီဗဠး

Post a Comment