ျပည္တြင္း၌ ကၽြမ္းက်င္မႈရိွၿပီး ဝန္ေဆာင္မႈေကာင္းမြန္စြာ ေပးႏုိင္သည့္
မုိဘုိင္းဖုန္းဆုိင္မ်ား ရွားပါးျခင္းေၾကာင့္ မိုဘိုင္းဖုန္း
အသံုးျပဳသူမ်ားအတြက္ ေရြးခ်ယ္စရာနည္းပါးမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း
စံုစမ္းသိရသည္။ အထူးသျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ဖြင့္လွစ္ထားၾကသည့္
မုိဘုိင္းဖုန္းဆုိင္အမ်ားစုတြင္ မိုဘုိင္းနည္းပညာရပ္မ်ားကို အျပည့္အဝ
ကၽြမ္းက်င္မႈရိွသည့္ ဝန္ထမ္းမ်ားရွားပါးျခင္းေၾကာင့္ အဆိုပါျပႆနာကို
အဓိကႀကံဳေတြ႔ေနရျခင္းျဖစ္သည္ဟု မုိဘုိင္းဖုန္းသံုးစဲြသူမ်ားထံမွ
သိရသည္။
“မိုဘုိင္းဖုန္းတစ္လံုး ပ်က္စီးလုိ႔ ျပဳျပင္တဲ့အခါမွာ
ဆုိင္အမ်ားစုက ဝန္ထမ္းေတြက ဒီပညာရပ္ပိုင္းမွာ ကၽြမ္းက်င္မႈအားနည္းတာ
ေတြ႕ရတယ္။ ဖုန္းတစ္လံုးရဲ႕မ်က္ႏွာျပင္ကဲြအက္သြားလုိ႔ ျပန္ျပဳျပင္တဲ့အခါ
တျခားဘာအလုပ္မွမလုပ္ႏုိင္ေအာင္ တစ္ေနကုန္အခ်ိန္ေပးရတာေတြရိွတယ္” ဟု
မိုဘုိင္းဖုန္းအသံုးျပဳသူ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးက သူမႀကံဳေတြ႕ရသည့္
အခက္အခဲႏွင့္ပတ္သက္ၿပီးေျပာသည္။ ထုိ႔အျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌
ဖြင့္လွစ္ထားေသာ မုိဘိုင္းဖုန္းဆုိင္မ်ား၏ ဝန္ေဆာင္ခေစ်းႏႈန္းမ်ားႏွင့္
ေရာင္းခ်သည့္ ပစၥည္းႏႈန္းထားကြာဟခ်က္ႀကီးမားမႈသည္လည္း အသံုးျပဳသူမ်ားကို
႐ိုက္ခတ္မႈျဖစ္ေပၚေနသည္ဟု သိရသည္။ “ဖုန္းမ်က္ႏွာျပင္ကဲြလုိ႔
အသစ္လဲခ်င္တာပဲျဖစ္ျဖစ္၊
ဖုန္းထဲမွာတစ္စံုတစ္ခုခ်ဳိ႕ယြင္းလုိ႔ျပဳျပင္ခ်င္တာျဖစ္ျဖစ္ ေစ်းႏႈန္းေတြကို
စံုစမ္းလုိက္ရင္ တစ္ဆုိင္နဲ႔တစ္ဆုိင္ရဲ႕ ေစ်းကြာျခားခ်က္က
သံုးေသာင္းလည္းရိွတယ္။ ေျခာက္ေသာင္းေလာက္အထိလည္း ျဖစ္ေနတယ္။
အဲ့ဒီေလာက္ပမာဏအထိကြာျခားေတာ့ သံုးစြဲတဲ့သူက ေစ်းမ်ားတာကိုပဲေရြးရမလား။
ေစ်းနည္းတာကမေကာင္းလုိ႔လားဆုိၿပီး ေရြးခ်ယ္ရခက္တဲ့ အေနအထားေတြရိွေနတယ္” ဟု
မုိဘုိင္းဖုန္းဆုိင္မ်ား၏ ေစ်းႏႈန္းကြာျခားခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန ကုမၸဏီ ဝန္ထမ္းအမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးက ေျပာသည္။ ယင္းကဲ့သုိ႔
မိုဘိုင္းဖုန္းႏွင့္ ဆက္စပ္ပစၥည္းေရာင္းခ်သည့္ဆုိင္မ်ား၏
ကၽြမ္းက်င္ဝန္ထမ္းရွားပါးျခင္း၊ ေစ်းကြက္အတြင္း ဝန္ေဆာင္ခႏႈန္းထား
ကြာဟခ်က္ႀကီးမားျခင္းတို႔အျပင္ အခ်ိဳ႕ေသာဆုိင္မ်ားသည္
၎တုိ႔ေရာင္းခ်လုိက္သည့္ပစၥည္းႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေနာက္ဆက္တဲြ
တာဝန္ယူမႈမရိွျခင္းႏွင့္ လာေရာက္ျပဳျပင္သူမ်ား၏ မိုဘုိင္းပစၥည္းမ်ားထဲမွ
မူလပစၥည္းမ်ားကို လဲလွယ္ထားျခင္း အစရိွသည့္ ျပႆနာမ်ားႏွင့္လည္း
သံုးစဲြသူမ်ားႀကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း စံုစမ္းသိရသည္။
“မိုဘိုင္းဖုန္းနည္းပညာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ျပည္တြင္းမွာ စနစ္တက်သင္တန္းေပးတာေတြ
မရိွသေလာက္ပါပဲ။ ဒါက ဖြင့္လွစ္တဲ့ ဆုိင္ေတြေပၚမွာလည္း မူတည္ပါတယ္။
ကိုယ့္ဆီက ဝန္ထမ္းကို ဘယ္လုိသင္တန္းေပးၿပီး ဝယ္သူေတြကို
ဘယ္လုိဝန္ေဆာင္မႈေပးမလဲဆိုတာကအစ ေလ့က်င့္ေပးဖို႔လိုပါတယ္။
ရန္ကုန္မွာ
ဖုန္းတစ္လံုးျပဳျပင္ဖို႔ ဆုိင္ေပါင္းမ်ားစြာဆီကို ေလွ်ာက္သြားေနရၿပီး
အခ်ိန္ေတြအမ်ားႀကီးနဲ႔ ေစ်းေတြအမ်ားႀကီး ေပးေနရတာကေတာ့ သံုးစဲြသူေတြအတြက္
အဆင္မေျပဘူး” ဟု Apple အမွတ္တံဆိပ္ နည္းပညာထုတ္ကုန္မ်ားကို
သီးသန္႔ေရာင္းခ်ေနသည့္ ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွ တာဝန္ရိွသူတစ္ဦးကေျပာသည္။
မုိဘိုင္းဖုန္းသံုးစဲြသူမ်ား လာေရာက္ျပဳျပင္ေသာ မုိဘုိင္းဖုန္းမ်ားအတြင္းမွ
မူလပါရိွသည့္ ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ားကိုထုတ္ယူ၍
အျခားပစၥည္းမ်ားျဖင့္လဲလွယ္ထားသည့္ ဆုိင္အခ်ိဳ႕ေၾကာင့္
ယင္းကဲ့သုိ႔အျဖစ္အပ်က္ႏွင့္ ႀကံဳေတြ႔ခဲ့ရသူမ်ားလည္း
စိတ္ပ်က္လွ်က္ရိွေၾကာင္း သိရသည္။ “iPhone 4S ကိုသြားျပင္တာ။
ျပင္လုိ႔မရဘူးဆုိၿပီးျပန္ေပးတယ္။ Apple ပစၥည္းေတြ ခ်ည္းေရာင္းတဲ့ဆုိင္ကို
သြားျပေတာ့ အထဲကမူလပစၥည္းတစ္ခုကို ျဖဳတ္ၿပီးလဲထားတယ္။
ဒီလုိလုပ္တဲ့ဆုိင္အနည္းစုေၾကာင့္ တျခားဆုိင္ေတြရဲ႕လုပ္ငန္းေတြပါ
ထိခုိက္ႏုိင္ပါတယ္။
ဝယ္ယူသူဆီက ယံုၾကည္မႈကိုမရရင္
ေရရွည္သြားလုိ႔မရႏုိင္ဘူး” ဟု ပုဂၢလိကဘဏ္ လုပ္ငန္းတစ္ခုတြင္ လုပ္ကုိင္ေနသူ
မသၪၨာလြင္က ေျပာသည္။ ျပည္ပဆက္သြယ္ေရး ေအာ္ပေရတာမ်ားေၾကာင့္
ေစ်းကြက္ၿပိဳင္ဆုိင္မႈ
ပိုမုိျပင္းထန္လာသည့္ ျပည္တြင္းမုိဘုိင္းစီးပြားေရး
ေစ်းကြက္တြင္ မိုဘုိင္းဖုန္းႏွင့္ ဆက္စပ္ပစၥည္းေရာင္းခ်သည့္ လုပ္ငန္းမ်ား
အမ်ားအျပား ထပ္မံေပၚထြက္လာသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အနာဂတ္
မိုဘိုင္းစီးပြားေရးေစ်းကြက္တြင္ ဝန္ေဆာင္မႈေကာင္းမြန္သည့္ လုပ္ငန္းမ်ားသာ
ေရရွည္ရပ္တည္လာႏုိင္မည္ဟု ယခုလက္ရိွ အဆုိပါ စီးပြားေရးလုပ္ငန္း
လုပ္ကိုင္ေနသူအခ်ဳိ႕က သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။
ယုဇနကိုကို
Internet Journal
ယုဇနကိုကို
Internet Journal
0 comments:
Post a Comment