Java , C++ Programming မ်ားသင္ၾကားေပးပါမည္


မဂၤလာပါ.. Java , C++ Programming စိတ္၀င္စားတဲ့ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားအတြက္ Programmer မ်ားျဖစ္တဲ့ ညီမငယ္ေလး ဆုရတနာ ( SuYaTaNar ) နဲ႕ ညီငယ္ေလး VoDa Kar တို႕ႏွစ္ဦးက
www.mmithelper.comတြင္ ေန႕စဥ္သင္ခန္းစာတစ္ခုခ်င္းစီသင္ၾကားျပသေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္..ဒါ
ေၾကာင့္ Programming စိတ္၀င္စားသူမ်ားအေနျဖင့္ လာေရာက္ေလ့လာ သင္ယူၾကဖို႕ ဖိတ္ေခၚအပ္ပါသည္
ခင္မ်ာ... :-)

4 comments:

ကြ်န္ေတာ္စိတ္၀င္စားပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္ကရဲႏုိင္ေဆြပါခင္ဗ်ာ
ကြ်န္ေတာ္ေမးက yenaingswe@gmail.com
ျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ
www.mmithelper.com မွာလာၾကည့္ရမွာလားခင္ဗ်ာ
reply ျပန္ေပးပါအုန္းေနာ္

ေက်းဇူးအရမ္းတင္မိသည္...
ကၽြန္ေတာ္က ဖုိးဥာဏ္စင္ပါ..
နာမည္အရင္းက ထက္လူဟိန္းပါ.
ေစတနာရွင္ - ၀ါသနာရွင္ - ပညာရွင္မ်ားသုိ႔ ....

ကၽြန္ေတာ့္လည္းလာေရာက္သင္ယူပါမယ္ခင္ဗ်ာ။ အခုလိုနည္းပညာေတြကိုေစတနာထက္သန္စြာနဲ ့ ပညာ ဒါနျပဳေနၾကတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို ့ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြရဲ့ျမင့္ျမတ္တဲ့စိတ္ဓါတ္ကအရမ္းဂုဏ္ယူစရာေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ ။ ကၽြန္ေတာ္နာမည္ အာကာမင္းပါခင္ဗ်ာ ဂုဏ္ယူ၀မ္းေျမာက္စြာျဖင့္ လာေရာက္သင္ယူပါမယ္ ။

ေက်းဇူးပဲအကုိ

Post a Comment