ဝီရိယစိုက္ထုတ္ရန္ ေနရာကို ျပေသာသူကို__________ ေခၚသည္


တစ္ခါတုန္းက ေမာင္ေမာင္နဲ႔ေအာင္ေအာင္ဆိုတဲ့သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ ဒိသာပါေမာကၡ
ဆရာႀကီး တစ္ဦးထံကို ပညာသင္ဖို႔ အတူတူသြားၾကတယ္။ ဆရာႀကီးက သူ႕ရဲ႕ပညာေတြကို တပည့္ႏွစ္ဦးထံ ဆရာစားမခ်န္ အိပ္သြန္ဖာေမွာက္ေပးတယ္။ ပညာသင္ သံုးႏွစ္ျပည့္ေတာ့ ဆရာႀကီးက တပည့္ႏွစ္ဦးကို ေခၚၿပီး အလုပ္ႏွစ္ခုခိုင္းတယ္။ ပထမအလုပ္က ေရတြင္း
တူးရတဲ့အလုပ္၊ ဒုတိယအလုပ္က မနက္မွာ ႏွင္းရည္တစ္အိုးရေအာင္ လုပ္ရမယ့္
အလုပ္ျဖစ္တယ္။သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ ပထမအလုပ္ျဖစ္တဲ့ ေရတြင္း
တူးတဲ့အလုပ္ စလုပ္ၾကတယ္။ေမာင္ေမာင္ေရတြင္းတူးတာ
လူတစ္ရပ္နီးပါးတြင္းအနက္ရိွေနၿပီ။ဒါေပမယ့္ေရကထြက္မလာေသး
ဘူး။ေအာင္ေအာင္တူးတာ တြင္းအနက္က လက္တစ္ေတာင္ဆစ္ေလာက္
ပဲရိွေသးတယ္။ေရကထြက္ေနၿပီ။
ဒုတိယအလုပ္ကို ေနာက္ေန႔မနက္မွာ ႏွစ္ဦးသားလုပ္
ေဆာင္ၾကျပန္တယ္။ေမာင္ေမာင္က ေနထြက္တဲ့အထိ ႏွင္ရည္ခံတာ
အိုးတစ္ဝက္ပဲရတယ္။ေအာင္ေအာင္က ေနမထြက္ခင္မွာပဲ ႏွင္း
ရည္အိုးအျပည့္ရေနၿပီ။
ဆရာႀကီးက ေအာင္ေအာင္ကို " တပည့္ေအာင္ေအာင္
...ေရတြင္းတူးတဲ့ေနရာမွာ ေရေၾကာရိွမွန္း ဘယ္လိုသိခဲ့တာလဲကြဲ႕ "ဟုေမးတယ္။
" ျမက္ ေပါမ်ားတဲ့ေျမႀကီးေအာက္မွာ ေရေၾကာရိွ
မွန္းသိႏိုင္ပါတယ္ ဆရာ "လို႔ ေအာင္ေအာင္ကေျဖတယ္။
" ဒါဆိုရင္ ႏွင္းရည္ကိုတစ္အိုးရေအာင္ ဘယ္လိုစြမ္း
ေဆာင္ခဲ့တာတုန္းကြဲ႕ "
" က်ယ္ျပန္႔တဲ့အဝတ္စႏွစ္စကို ႏွင္းရည္စိုေနတဲ့
အပင္ငယ္ေလးေတြေပၚအုပ္မိုးၿပီး ႏွင္းရည္ရႊဲစိုလာတဲ့အခါ
အိုးထဲကို ညႇစ္၍ရယူခဲ့ပါတယ္ ဆရာ "
" အိမ္း....ေကာင္းေပစြ...ေကာင္းေပစြ..."
........…………………………………………………………………
…………………………………………………………………………
ဆရာႀကီး ပညာသင္ေပးတုန္းက ေအာင္ေအာင္တစ္
ဦးတည္းကို သင္ေပးခဲ့ျခင္းမဟုတ္ပါ။ႏွစ္ဦးလံုးကို သာတူညီမွ်
သင္ေပးခဲ့တာပါ။သို႔ေသာ္လည္း ေအာင္ေအာင္က ဦးေႏွာက္ႏွင့္ ႏွလံုးသားအိတ္ကပ္ထဲအျပည့္ရယူႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္
ေအာင္ေအာင္ကမရယူႏိုင္ခဲ့ဘူး။ေအာင္ေအာင္က ဆရာသင္ေပး
တဲ့ပညာကို လက္ေတြ႕ဘဝမွာအသံုးခ်ႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ ေမာင္
ေမာင္က အသံုးမခ်ႏိုင္ခဲ့ဘူး။ဆရာက ပညာမိုးေတြ ဘယ္ေလာက္ပဲရြာခ်
ေနပါေစ တပည့္ျဖစ္သူက ပညာမိုးေရကို ခံယူတတ္မွ ပညာရတာပါေလ။
………………………………………………………………
………………………………………………………………
ဝီရိယစိုက္ထုတ္ရန္ေနရာကို ျပေသာသူကို " ဆရာ " ဟုေခၚသည္။
ငယ္စဥ္မွ ယေန႔အခ်ိန္ထိ ထိေတြ႕ဆက္ဆံေနရေသာ ေလာကီ၊ေလာကုတၱရာ သင္ဆရာ၊ျမင္ဆရာ၊ၾကားဆရာအေပါင္းတို႔အား ဦးၫႊန္႔႐ိုက်ဳိး လက္ဆယ္ျဖာထိပ္မွာမိုး၍
ရိွခိုးကန္ေတာ့လိုက္ပါသည္။
စာဖတ္သူအေပါင္း က်န္းမာ ခ်မ္းသာ ေဘးရန္ကင္းကြာၾကပါေစ။

ဦးတိုးေအာင္

0 comments:

Post a Comment