သင့္ရဲ႕ Facebook Page မွာေန႔စဥ္ Customers မ်ားစြာက Messages မ်ားေပးပို႔ၿပီးသင့္ရဲ႕ ၀န္ေဆာင္မႈ၊ ထုတ္ကုန္မ်ားအေၾကာင္းေမးျမန္းစံုစမ္းတယ္ဆိုပါစို႔။ ေဖာက္သည္တစ္ေယာက္ ေမးျမန္းထားတဲ့ သတင္းအခ်က္အလက္ကိုသင္ကမေျဖၾကားႏို္င္ေသးရင္ေတာင္မွတ္စုတိုအျဖစ္ အက်ဥ္းခ်ဳပ္ မွတ္သားထားႏုိင္ရင္ အခ်ိန္ကုန္ သက္သာေစပါတယ္။ ဒီလိုလုပ္ထားရင္ေနာက္ပိုင္းမွာအဲဒီ Conversation တစ္ခုလံုးမွ ေဖာက္သည္နဲ႔ သင္ ေျပာထားတဲ့ Messages မ်ားစြာကို ျပန္လည္ဖတ္ရႈဖို႔ မလိုေတာ့ပါဘူး။မွတ္စုတိုအက်ဥ္းခ်ဳပ္ကိုသာဖတ္ရႈၿပီးေဖာက္သည္ရဲ႕ ျပႆနာကို ျပန္လည္ေျဖရွင္းေပးႏိုင္ပါတယ္။Conversation တစ္ခုအတြက္ မွတ္စုမ်ားမွတ္သားႏုိင္တဲ့ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကို Facebook က ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။
ဒီစြမ္းေဆာင္ခ်က္ဟာ Page Admin တစ္ေယာက္ထက္ပိုရွိတဲ့ Page မ်ားအတြက္လည္း အသံုး၀င္ပါတယ္။ သင္ မသိတဲ့ အေၾကာင္းအရာကိုမွတ္စုမွတ္သားထားပါ။ အျခား Admin တစ္ေယာက္ကအဲဒီ Conversation ကိုအစအဆံုးဖတ္စရာမလိုဘဲမွတ္စုကိုသာဖတ္ၿပီး ျပႆနာကိုေျဖရွင္းေပးႏိုင္တဲ့အတြက္ အခ်ိန္ကုန္ သက္သာေစပါတယ္။
သင့္ရဲ႕ Facebook Page ကိုသြားပါ။ Messages Tab ကို ႏွိပ္ပါ။
မွတ္စုမွတ္သားခ်င္တဲ့ ဘယ္ဘက္ျခမ္းမွ Conversation တစ္ခုကိုေရြးပါ။ ညာဘက္ျခမ္းမွ Add Notes ကို ႏွိပ္ပါ။
Add New Note Window ေပၚလာရင္ မွတ္စုကိုေရးသားပါ။ Confirm ကို ႏွိပ္ပါ။
ဒါဆိုရင္ အဲဒီ Conversation ရဲ႕ ညာဘက္ေအာက္ေျခမွာအက်ဥ္းခ်ဳပ္ မွတ္စုတိုကို ျမင္ေတြ႔ႏိုင္ပါၿပီ။ မွတ္စုနဲ႔ အတူမွတ္သားထားတဲ့ Admin အမည္ကိုလည္း ျပသေပးထားပါတယ္။ မွတ္စုေၾကာင့္ သင္ကိုယ္တိုင္ျဖစ္ေစ၊ အျခား Page Admin က ျဖစ္ေစ Conversationတစ္ခုလံုးကို ျပန္ဖတ္စရာမလိုေတာ့ပါဘူး။
Conversation တစ္ခုမွာမွတ္စုမ်ားစြာမွတ္သားႏိုင္ပါတယ္။ ေဖာက္သည္ ေမးျမန္းတာကိုေျဖၿပီးရင္ Delete ကို ႏွိပ္ၿပီးမွတ္စုကိုဖ်က္ႏိုင္ပါတယ္။
Credit to ==> Myanmar Digital Life Journal
ဒီစြမ္းေဆာင္ခ်က္ဟာ Page Admin တစ္ေယာက္ထက္ပိုရွိတဲ့ Page မ်ားအတြက္လည္း အသံုး၀င္ပါတယ္။ သင္ မသိတဲ့ အေၾကာင္းအရာကိုမွတ္စုမွတ္သားထားပါ။ အျခား Admin တစ္ေယာက္ကအဲဒီ Conversation ကိုအစအဆံုးဖတ္စရာမလိုဘဲမွတ္စုကိုသာဖတ္ၿပီး ျပႆနာကိုေျဖရွင္းေပးႏိုင္တဲ့အတြက္ အခ်ိန္ကုန္ သက္သာေစပါတယ္။
သင့္ရဲ႕ Facebook Page ကိုသြားပါ။ Messages Tab ကို ႏွိပ္ပါ။
မွတ္စုမွတ္သားခ်င္တဲ့ ဘယ္ဘက္ျခမ္းမွ Conversation တစ္ခုကိုေရြးပါ။ ညာဘက္ျခမ္းမွ Add Notes ကို ႏွိပ္ပါ။
Add New Note Window ေပၚလာရင္ မွတ္စုကိုေရးသားပါ။ Confirm ကို ႏွိပ္ပါ။
ဒါဆိုရင္ အဲဒီ Conversation ရဲ႕ ညာဘက္ေအာက္ေျခမွာအက်ဥ္းခ်ဳပ္ မွတ္စုတိုကို ျမင္ေတြ႔ႏိုင္ပါၿပီ။ မွတ္စုနဲ႔ အတူမွတ္သားထားတဲ့ Admin အမည္ကိုလည္း ျပသေပးထားပါတယ္။ မွတ္စုေၾကာင့္ သင္ကိုယ္တိုင္ျဖစ္ေစ၊ အျခား Page Admin က ျဖစ္ေစ Conversationတစ္ခုလံုးကို ျပန္ဖတ္စရာမလိုေတာ့ပါဘူး။
Conversation တစ္ခုမွာမွတ္စုမ်ားစြာမွတ္သားႏိုင္ပါတယ္။ ေဖာက္သည္ ေမးျမန္းတာကိုေျဖၿပီးရင္ Delete ကို ႏွိပ္ၿပီးမွတ္စုကိုဖ်က္ႏိုင္ပါတယ္။
Credit to ==> Myanmar Digital Life Journal
0 comments:
Post a Comment