အခုအင္တာနက္ေခတ္မွာ Youtube မၾကည့္တဲ့လူဆုိတာ မရွိသေလာက္နည္းပါတယ္။
Google ရဲ့ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ Youtube ကို လစဥ္ၾကည့္ရွဳသူေပါင္း
တစ္ဘီလီယံေက်ာ္ရွိတယ္လုိ႔ေတာင္ သိရပါတယ္။
ဒီေန႔မွာ Youtube ပရိတ္သတ္ေတြအတြက္ သတင္းေကာင္းနဲ႔ သတင္းဆုိး ႏွစ္ခုကို အသိေပးစရာရွိပါတယ္။
သတင္းဆုိးကို စေျပာရမယ္ဆုိရင္ေတာ့၊ ေနာက္တစ္ခါ Youtube app ကေန ဗီဒီယိုေတြ၀င္ၾကည့္ရင္ ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုေတြကို ေက်ာ္ႏိုင္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘဲ၊ ၾကိဳက္ၾကိဳက္၊မၾကိဳက္ၾကိဳက္ ၾကည့္ေပးရေတာ့မွာပါ။ ဒီ feature ကို “Bumper ads” လုိ႔အမည္ေပးထားျပီး၊ ပုံမွန္အားျဖင့္ ၾကာျမင့္ခ်ိန္ ေျခာက္စကၠန္႔သာရွိတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
ပုံမွန္အတိုင္းဆုိရင္လည္း ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုေတြဆုိရင္ ငါးစကၠန္႔ျပည့္ျပီးတာနဲ႔ skip လုပ္ႏိုင္တာေၾကာင့္ သိပ္ျပီး ထူးျခားမွဳေတာ့ရွိသြားမွာမဟုတ္ပါဘူး။
အဓိကအားျဖင့္ မုိဘုိင္းဖုန္းသုံးစြဲသူေတြကို အဓိကရည္ရြယ္ထားျပီး၊ ေမလအတြင္း Bumper ads ေတြ စ၀င္လာေတာ့မွာျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
သတင္းေကာင္းကေတာ့၊ Youtube iOS နဲ႔ Android app ေတြကို အခုအခါ update ရျပီျဖစ္ျပီး၊ ဗီဒီယို ရွာေဖြေပးမွဳပုိေကာင္းလာတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ ကိုယ္အရင္ကၾကည့္ခဲ့တဲ့ဗီဒီယိုေတြအေပၚမူတည္ျပီး၊ ကိုယ္စိတ္၀င္စားေလာက္မယ့္ဗီဒီယိုေတြကို အလုိအေလ်ာက္ေဖာ္ျပေပးမွဳပုိေကာင္းလာတယ္လုိ႔လည္း သိရပါတယ္။
Credit to ==> Digital Times
ဒီေန႔မွာ Youtube ပရိတ္သတ္ေတြအတြက္ သတင္းေကာင္းနဲ႔ သတင္းဆုိး ႏွစ္ခုကို အသိေပးစရာရွိပါတယ္။
သတင္းဆုိးကို စေျပာရမယ္ဆုိရင္ေတာ့၊ ေနာက္တစ္ခါ Youtube app ကေန ဗီဒီယိုေတြ၀င္ၾကည့္ရင္ ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုေတြကို ေက်ာ္ႏိုင္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘဲ၊ ၾကိဳက္ၾကိဳက္၊မၾကိဳက္ၾကိဳက္ ၾကည့္ေပးရေတာ့မွာပါ။ ဒီ feature ကို “Bumper ads” လုိ႔အမည္ေပးထားျပီး၊ ပုံမွန္အားျဖင့္ ၾကာျမင့္ခ်ိန္ ေျခာက္စကၠန္႔သာရွိတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
ပုံမွန္အတိုင္းဆုိရင္လည္း ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုေတြဆုိရင္ ငါးစကၠန္႔ျပည့္ျပီးတာနဲ႔ skip လုပ္ႏိုင္တာေၾကာင့္ သိပ္ျပီး ထူးျခားမွဳေတာ့ရွိသြားမွာမဟုတ္ပါဘူး။
အဓိကအားျဖင့္ မုိဘုိင္းဖုန္းသုံးစြဲသူေတြကို အဓိကရည္ရြယ္ထားျပီး၊ ေမလအတြင္း Bumper ads ေတြ စ၀င္လာေတာ့မွာျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
သတင္းေကာင္းကေတာ့၊ Youtube iOS နဲ႔ Android app ေတြကို အခုအခါ update ရျပီျဖစ္ျပီး၊ ဗီဒီယို ရွာေဖြေပးမွဳပုိေကာင္းလာတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ ကိုယ္အရင္ကၾကည့္ခဲ့တဲ့ဗီဒီယိုေတြအေပၚမူတည္ျပီး၊ ကိုယ္စိတ္၀င္စားေလာက္မယ့္ဗီဒီယိုေတြကို အလုိအေလ်ာက္ေဖာ္ျပေပးမွဳပုိေကာင္းလာတယ္လုိ႔လည္း သိရပါတယ္။
Credit to ==> Digital Times
0 comments:
Post a Comment