♪ Mi Note 2 မွာ Curved Display ကိုအသံုးျပဳထားေၾကာင္း Xioami အတည္ျပဳ ♫


လာမယ့္ ေအာက္တိုဘာ (၂၅) ရက္ေန႔မွာ ေပက်င္းမွာ က်င္းပျပဳလုပ္မယ့္ Xioami Event မွာ Mi Note 2 ကို မိတ္ဆက္သြားမွာျဖစ္ၿပီး Mi Note 2 မွာ Curved Display ကို အသံုးျပဳထားေၾကာင္း Xioami က အတည္ျပဳ ေျပာၾကားလိုက္ပါတယ္။

xiaomi-mi-note-22

ေနာက္ဆံုးထြက္ေပၚထားတဲ့ ေကာလာဟလေတြမွာေတာ့ Mi Note 2 ဟာ Mi Note (အေပၚပံု) တုန္းကလို flat, edge-to-edge display နဲ႔ ထြက္ရွိလာမွာျဖစ္တယ္လို႔ သတင္းပ်ံ႕ႏွ႔ံလ်က္ရွိေပမယ့္ အခုအခါမွာေတာ့ dual-curve design ပံုစံနဲ႔ ထြက္ရွိလာမွာျဖစ္ေၾကာင္း အတည္ျပဳထားတဲ့ သတင္းတစ္ရပ္ ထြက္ေပၚလာတာျဖစ္ပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ Mi Note 2 နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ key specs ေတြကိုလည္း ေၾကညာခ်က္ထဲမွာေျပာၾကားလိုက္ပါတယ္။
  • 5.7-inch QHD Super AMOLED display with Force Touch technology
  • Snapdragon 821 chipset with Adreno 530 GPU
  • Dual 23 MP / 12 MP rear-facing cameras and 8 MP front facing camera
  • 4GB RAM/64GB ROM and 6GB RAM/128GB ROM variants
  • 4,100 mAh battery with quick-charge
  • Iris scanner
  • NFC
Mi Note 2 ရဲ႕ RAM 4GB version က့ (၄၁၅) ေဒၚလာက်သင့္မွာျဖစ္ၿပီး RAM 6GB version ကေတာ့ (၄၄၅) ေဒၚလာက်သင့္မွာျဖစ္တယ္လို႔သိရပါတယ္။


Credit to  ==> Digital Times



<<<
ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။
>>>
 





www.pyaephyo.com

0 comments:

Post a Comment