♪ “Xiaomi က အိႏၵိယမွာ Mi Max Prime ကိုေရာင္းမည္” ♫


Xiaomi က ေမလမွာMi Max စမတ္ဖုန္းကိုမိတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္။ အခုေတာ့ Mi Max Model အသစ္တစ္လံုး ကို အိႏၵိယမွာေရာင္းခ်ေပးေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Xiaomi Mi Max Prime လို႔ အမည္ေပးထားၿပီး Specifications အပိုင္းမွာMi Max နဲ႔ အနည္းငယ္သာကြာျခားပါတယ္။

Xiaomi Mi Max Prime မွာပိုမို ေကာင္းမြန္တဲ့ CPU တပ္ဆင္ ထားၿပီး RAM ပမာဏနဲ႔ Internal Storage ကလည္းပိုမိုမ်ားျပားလာပါတယ္။ Mi Max Prime မွာ Qualcomm Snapdragon 652 Chipset ထည့္သြင္းထားၿပီးMi Max မွာ Snapdragon 650 Chipset ထည့္ေပးခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။

RAM ပမာဏကိုလည္း 3GB ကေန 4GB သို႔ ျမွင့္တင္ေပးခဲ့ပါတယ္။ Internal Storage အပိုင္းမွာလည္း 32GB ကေန 128GB အထိတိုးျမွင့္ေပးခဲ့ပါတယ္။ Xiaomi Mi Max Prime ကိုေအာက္တိုဘာ လ ၁၇ ရက္ေန႔မွာ အိႏၵိယတြင္ Mi.com ကေနရူပီး ၁၉ ၉၉၉ ျဖင့္ ေရာင္းခ်ေပး မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Mi Max နဲ႔ Mi Max Prime ၂ လံုး စလံုးမွာ ၆.၄၄ လက္မ Full HD Display တပ္ဆင္ထားပါတယ္။ 

Dual SIM စမတ္ဖုန္းမ်ား ျဖစ္ၾကပါတယ္။ အေနာက္ဘက္မွာ 16 Megapixel Camera နဲ႔ အေရွ႕ဘက္မွာ 5 Megapixel Camera တပ္ဆင္ထားပါတယ္။ 4850mAh Battery ပါရွိပါတယ္။ Android 6.0 Marshmallow ကိုအေျချပဳထားတဲ့ MIUI 7 OS ထည့္သြင္းထား ပါတယ္။

Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://www.facebook.com/officialmobileguidejournal





<<<
ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။
>>>
 







www.pyaephyo.com

0 comments:

Post a Comment