STUDY
ABROAD Information Centre ကတစ္ဆင့္ ေက်ာင္းေလွ်ာက္ထားတဲ့ ၂၀၁၇ ခုႏွစ္မွာ
တကၠသိုလ္၀င္တန္း ေအာင္ျမင္ထားသူေတြနဲ႔ IGCSE ေျဖဆုိေအာင္ျမင္ထားသူေတြ ကုိ
ဂုဏ္ျပဳေငြ ကန္ေဒၚလာ ၃၀၀ ခ်ီးျမႇင့္သြားမယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
ဂုဏ္ျပဳေငြခ်ီးျမႇင့္ပြဲကို ဇြန္လ ၂၄ ရက္ ၊ နံနက္ ၁၀ နာရီမွေန႔လယ္ ၁၂ နာရီအထိ STUDY ABROAD Information Centre မွာ ခ်ီးျမႇင့္ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ပြဲခ်ိန္အတြင္းလာေရာက္ေလွ်ာက္ထားသူေတြ ကုိ ကန္ေဒၚလာ ၃၀၀ ကုိ ဂုဏ္ျပဳ ခ်ီးျမႇင့္ ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ဂုုဏ္ျပဳပြဲမွာ စင္ကာပူႏိုင္ငံရဲ႕ အဆင့္ျမင့္ ပညာေရးက႑မွာ ပါ၀င္လ်က္ရွိေသာ တကၠသုိလ္ေတြရဲ႕ တက္ေရာက္ႏိုင္တဲ့ ဘာသာရပ္ေတြ၊ ေက်ာင္းဖြင့္ ခ်ိန္ေတြ ၊ ဝင္ခြင့္ရရွိေစရန္ လိုအ ပ္တဲ့ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ ၊ ေက်ာင္းလခေတြ ကိုလည္း ထည့္သြင္း ေဆြးေႏြးေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။IGCSE ေျဖဆိုထားသူ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားေတြအေနနဲ႔ Second Language English (Grade B ) ရရွိပါကလည္း IELTS ကင္းလြတ္ခြင့္ေလွ်ာက္ထားႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ပြဲတက္ေရာက္လုိသူေတြ အေနနဲ႔ STUDY ABROAD Information Centre တိုက္ (ဘီ)၊ (၁၅) လႊာ၊ အခန္းအမွတ္ (၁၅၀၂)၊ ဒိုင္းမြန္းကြန္ဒို၊ ျပည္လမ္း (ေမတၱာဦး ေဆးခန္းအနီး)၊ ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္၊ ဖုန္း – ၀၉ ၅၁၅၁ ၀၀၈၊ ၀၉ ၇၃ ၂၄၂၄ ၀၄ သို႔ ဆက္သြယ္စံုစမ္းေမးျမန္း ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
-သႏၲာ
ဂုဏ္ျပဳေငြခ်ီးျမႇင့္ပြဲကို ဇြန္လ ၂၄ ရက္ ၊ နံနက္ ၁၀ နာရီမွေန႔လယ္ ၁၂ နာရီအထိ STUDY ABROAD Information Centre မွာ ခ်ီးျမႇင့္ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ပြဲခ်ိန္အတြင္းလာေရာက္ေလွ်ာက္ထားသူေတြ ကုိ ကန္ေဒၚလာ ၃၀၀ ကုိ ဂုဏ္ျပဳ ခ်ီးျမႇင့္ ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ဂုုဏ္ျပဳပြဲမွာ စင္ကာပူႏိုင္ငံရဲ႕ အဆင့္ျမင့္ ပညာေရးက႑မွာ ပါ၀င္လ်က္ရွိေသာ တကၠသုိလ္ေတြရဲ႕ တက္ေရာက္ႏိုင္တဲ့ ဘာသာရပ္ေတြ၊ ေက်ာင္းဖြင့္ ခ်ိန္ေတြ ၊ ဝင္ခြင့္ရရွိေစရန္ လိုအ ပ္တဲ့ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ ၊ ေက်ာင္းလခေတြ ကိုလည္း ထည့္သြင္း ေဆြးေႏြးေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။IGCSE ေျဖဆိုထားသူ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားေတြအေနနဲ႔ Second Language English (Grade B ) ရရွိပါကလည္း IELTS ကင္းလြတ္ခြင့္ေလွ်ာက္ထားႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ပြဲတက္ေရာက္လုိသူေတြ အေနနဲ႔ STUDY ABROAD Information Centre တိုက္ (ဘီ)၊ (၁၅) လႊာ၊ အခန္းအမွတ္ (၁၅၀၂)၊ ဒိုင္းမြန္းကြန္ဒို၊ ျပည္လမ္း (ေမတၱာဦး ေဆးခန္းအနီး)၊ ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္၊ ဖုန္း – ၀၉ ၅၁၅၁ ၀၀၈၊ ၀၉ ၇၃ ၂၄၂၄ ၀၄ သို႔ ဆက္သြယ္စံုစမ္းေမးျမန္း ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
-သႏၲာ
Credit to ==>> Internet Journal
Credit to ==>> Internet Journal
0 comments:
Post a Comment